Seminar B2B internet marketing en verkoop - vrijblijvende introductie
Wilt u meer zakendoen met bedrijven in Nederland?
Wat u dan nodig hebt is natuurlijk:
- Bekendheid onder deze bedrijven.
- Afspraken met de juiste mensen.
- De vaardigheid om de deal te sluiten.
De kunst is om deze drie activiteiten op de beste manier in te vullen, gebruik makend van nieuwe én bewezen technieken van PR, Marketing en Verkoop.
Heeft u bijvoorbeeld te veel geld en moeite besteed aan dure SEO en Adwords om bezoekers naar de website te krijgen met te weinig resultaat? Wilt u ook goedkope sociale media gebruiken om uw bedrijf of product bekend te maken? Wilt u weten wie er op de website kijkt, zodat u deze lead optimaal kunt opvolgen en sneller closen? Kom dan naar ons seminar voor een praktische aanpak.
Dit seminar is een introductie van de succesvolle methode, speciaal ontwikkeld voor Nederlandse bedrijven die meer Nederlandse bedrijven als klant willen hebben. B2B (Business To Business) marketing is heel goed mogelijk via het internet. 12 miljoen Nederlanders zijn actief online en een groot deel daarvan ook vanuit hun zakelijke functie. Dus daar liggen kansen.
Martijn Has zal u de kansen van online marketing laten zien. Ab Ekels gaat in op de verkoop aanpak die u kunt toepassen als u met uw prospect aan tafel zit.
Wilt u ook:
- Een grote naamsbekendheid onder de doelgroep, zonder een enorm budget te besteden?
- Veel potentiële klanten op de website?
- Een continue stroom van concrete en goede leads?
- Meer en sneller leads tot klant maken?
Datum & tijd: vrijdag 15 juni van 15:00-17:00 uur
Locatie: ons kantoor, Tesselschadelaan 15f, Hilversum
Kosten: €0 voor ondernemers en managers
Meld u aan voor ons seminar!
Enkele van de resultaten die wij hebben behaald bij onze klanten met deze B2B marketing en verkoop strategie:
- 4 nieuwe klanten en €20.000 omzet met een advertentiebudget van €200.
- Met een enkele e-mailing voor een nieuw product in een nieuwe markt: direct €11.000 omzet.
- In 3 maanden tijd ruim honderd leads aangeleverd met verschillende nieuwe klanten tot gevolg.
Wat vonden deelnemers van dit seminar:
"Tijdens dit seminar heb ik geleerd dat marketing het belangrijkste onderdeel van ondernemen is." R.W.
"Ik heb een duidelijker beeld gekregen van de trechter en de 3 gebieden PR, Marketing en Verkoop." J.K.